SOMMARN

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

Jodå, en massa! Hade t ex aldrig varit på bilresa med vänner, flyttat till norrböle, varit på peace & love eller i dublin

Dog någon som stod dig nära?
Nepp

Vilka länder besökte du?
Irland! Vill tillbaka...

Är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011?
Ett jobb och en utlandsresa med vännerna kanske

Största misstaget?
Man gör väl små misstag då och då. Kommer inte på något stort

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Var lite krasslig i slutet av sommaren

Bästa köpet?
Åh jag vet inte...

Vad spenderade du mest pengar på?
Festivaler. Värt varända öre!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner gör mig alltid glad! Sen gjorde spantanresan till way out west mig väldigt glad

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om sommaren 2010?
Lust for life - Girls
The Doors-låtar
When I'm with you - Best Coast
Da mystery of chessboxin' - Wu-tang Clan
Let's go surfing - The Drums
Silver Soul - Beach House
Det finns inga ord - Kent

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Gladare skulle jag faktiskt tro

Vad önskar du att du gjort mer?
Badat!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte

Hur tillbringade du midsommarafton?
Mat och fest hos Vera!

Blev du kär i sommar?
Nej, tyvärr

Favoritprogram på tv?
I sommar har det blivit en hel del Sex and the city

Största musikaliska upptäckten?
The Doors

Något du önskade och fick?
Fara till Dublin och träffa Sara <3

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?

Min sommar var kung som den var!

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2010?
Det blev en hel del långkjol och jeansshorts

Vad fick dig att må bra?
Vänner, sol, dans, musik och äventyr

De bästa nya människorna du träffade?
De bästa nya människorna träffade jag i borlänge i dublin

Sommarens sötaste?
Mimmi, Julia och Emma

Sommarens hetaste?

Amanda och Mille så klart

Sommarens snällaste?
Maja, Palle och Ina

Sommarens bästa?
Skolavslutningsfesten hos palle, trästock, p&l, wow, dublin, håkan hellström
och allt annat bra som jag inte kommer på just nu

/sussa

Kommentarer
Postat av: palle

love u

2010-09-03 @ 11:59:47
Postat av: palle

love u

2010-09-03 @ 11:59:53
Postat av: palle

love u!!

2010-09-03 @ 12:00:29
Postat av: Palle

love u

2010-09-03 @ 12:00:52
Postat av: Anonym

hahahahah älskar att jag skickade tusen kommentarer..skolans datorer;)

2010-09-03 @ 15:47:52
Postat av: Mille

TACK SÅ MYCKET SUSA!!! :D:D:D

2010-09-04 @ 22:47:33
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0