skellettE

då var det dags igen
ny kurs
det är så himla läskigt
jag är nervös, skakar och blir torr i min mun
svettig och med ett hjärta i ultrarapid
det är så obehagligt
varför är jag så rädd
jag är inte rädd för dom
jag är rädd för mig
rädd för att jag vet hur jag brukar bli
när rösten inte finns där
och allt snurrar
det känns som jag har svimmat inuti
men jag står upp och pratar
fatta int
dumma nervositet som gett mig magsår flera gånger om
det blir nog några fler i höst
men sen ska jag vara lärd och bra
scenskräck sug
och jag är lite barnslig

/emma


Kommentarer
Postat av: jylia

du är bäst fast du är nervös!

2010-09-07 @ 08:20:01
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0