my chic bad?

vilken helg de har vart
nisse ordna kul artonårspartaj
spar oss mödan att ha sönder lampan
tog tag i saken med egna händer
sprang in på leklandet
leta mimmi
fann mimmi i bollhave
lyckan var fullständig
de va kul där
inte så god glass på max
sömnen var minimal
den tog vi igen på bussen till umeå
shoppa hela dan åh kul
susas kväll börja
ali babas pizza mättade
träffade cornelia och glassade
i rymden finns inga känslor såg vi
ägde
for nästan till akuten men ändå int
gick hem och sånt

såg även en gubbe med väldigt krökt rygg
jag såg nästan ut som han när vi gick till läggan
idag kom jag och mina leovänner hem
jag har röstat och skrivit svenskauppgift
en banankaka i ugn ska tas med till kvällens valvaka hos los marklundos

ahejdahejda
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0