ni är nu man och hustru

jag drick te fast jag är kissnödig
äter nötter fast jag int är sugen
är vaken fastän jag är trött
körde nästan mot rött fast jag vet att man int ska

och så frågade jag kunden om han ville äta på frasses
fastän han sagt innan
ett skrovmål att ta med
okej, vill du äta här?
då tänkte han nog att jag var lite korkad
tänker du att jag är en pojkflicka
att jag är ganska ful
eller att jag är trevlig
spännande
tråkig
underlig
vanlig

kul när man får veta
int kul att alle skarsgårda våldtar en tös i filmen n
sluta da snygging
åh
/emma

Kommentarer
Postat av: jullebulle

haj haj i stugan!! visst kommer ni båda till pero ikväll!?!?!?! :D

2010-10-02 @ 13:18:19
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0