fettig mat inte gott

gilla int när man planerat något som int blir så
jag ville se bio ikväll ju
de hade varit så mysigt
nu har iallafall perra och jules de mysigt dom två
och det glädjer mig ju!
äta äcklig middag i ett äckligt rum på ett äckligt frasses
de ville jag int heller
idag ville jag komma hem och sjunga
sjunga högt och fult
spela piano dramatiskt och dåligt
inte går det nu int
kanske går jag en promenad inatt
en lång så att jag måste duscha sen
och ändå inte få upp värmen
istället bara sitta här och skriva och huttra

kanskekanskekanske
snart ska jag byta ställe att skriva på
ett lika konstigt namn ska det ha

/emma


Kommentarer
Postat av: jules

synd att ni int följde :( men filmen va megabraaaaa!! puss på dig eman<3

2010-10-24 @ 14:26:15
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0