ett försök att gömma mig lite

så var det dags igen
den årliga surströmmingsmiddagen
jag flyr huset till medlefors
men kommer dock inte undan det ständiga tjatandet
och jag undrar varför det ska vara som någon slags tävling
måste det vara den bästa middagsbjudningen någonsin
vad gör en ostädad toa och lite damm i ett hörn
inte kommer gästerna att klaga iallafall
blir ni bjudna till mig i framtiden så räkna inte med att allting kommer att vara så himla perfa då iallafall
men välkomna ska ni ändå känna er, och ni ska då få göra er hemmastadda och inte vara rädda för att kladda ner någonting
och jag ska inte låtsas att min familj är den perfekta familjen
för jag vet då rent int va de är

/empert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0