ont i där

lingondricka är så himla äckligt men bra om man mår som ja
äcklig de va jag igår också, äckligt linne mest
tror jag gillar byxorna även fast min stjärt ser ut som bert
och snebena är ändå rätt ballt
ska nog ha de ibland
de va kul igår också precis som susa nämnt!
idag har jag försökt ånga bort gifter ur min kropp
basta alltså
övningskört har jag gjort men det borde jag nog ha låtit bli. Och jag och albin kokade ägg imorse och en äggula flöt ut ur ingenstans i vattnet. En hemlös en.
Nåja
jag har bilder på min kamera som ni inte får se nu
kanske sen dah

/emma

Kommentarer
Postat av: sushin

jag vill se bilderna nuuuu!

2010-05-01 @ 18:40:58
URL: http://sushibarrumpanbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0