jag är samma emma men olika för dig

har sån dum klump i magen nu som ba int vill bort
bara den inte utvecklar sig till någon sorts magkatarr
skulle ju så gärna ha tatt mig ett fika med tösarna på ainas
men allt ska då komma i vägen och plötsligt hade vi ett av dom största fysikproven vi kommer ha imorgon. Jag upptäckte en sida som jag inte har övat på i min bok, nyss. åh
men det som tär mest är ändå tanken på morgondagens sysslor
eller nej inte själva sysslorna men bemötandet av jobbarkompisarna
kompisar hit och dit
jag ska vara bäst på jobba imorgon, bästa frassestjejen som finns
för jag har ju pluggat igenom alla menyer nu också
jag har faktiskt ett häfte som har för avsikt att lära mig alla mål
men det är den dumma kassan som inte håller vad den lovar
eller vad häftet lovar åtminstone
blä
tänkte på hur jag ska vara imorgon när jag kommer dit
trevlig och snäll ska väl en ny vara
men kanske inte för mesig
sen tänkte jag att jag bara ska vara mig själv
men sig själv är väl flera personer och vilken ska jag då välja
man är väl sig själv alltid egentligen, eller
längta iallafall till övernattning här imorrn!
det ska jag tänka på när dressingen rinner över

/emma


Kommentarer
Postat av: emy

åh, jag vill inte leka dr phil. men jag vill att du ska vara glad så här har jag några förslag!

ett: att ha det mycket i skolan kan vara hårt, med vi finns kvar ändå! så oss kan du alltid räkna med!

två: arbetet är stressigt och så, speciellt när kunderna är hungriga vilket gör att de blir otrevliga. prova upprepa för dig själv de som beställts, då fastnar det lättare i huvudet (fakta från hjärnforskning)

tre: om det går dåligt någon gång, haka inte upp dig på det, lär dig istället, och tänk att du provar göra på något annat sätt nästa gång. För att du är så himla bra, och en jättefin person, och du är inte mer än människa, som faktiskt har goda orsaker till att få göra fel ibland, DU är INTE fel för det. sov så jättegott, och så håller jag tummarna för provet och så! pussochkram!! ps. myskvällmed donnie darko film @ my place on saturday, be here! that would be awesome. ds.

2010-05-05 @ 23:18:58
Postat av: LIISA ( typ din kusin men även rutinerad frasses worker)

Tjabba!

Blir ju helt bestört när jag läser detta!!!!

MEn kan hursomhelst säga att när jag började så var jag sämst i hela världen och det kändes som att alla hatade mig och jag ville nästan inte gå dit för jag gjorde bara bort mig.. Men konstigt att man gör bort sig om man aldrig jobbat där förut? MAN FÅR GÖRA BORT SIG!vet dock att dom på Moröhöjden har lite bitch tendenser,.... förresten, i sommar, tänker du kanske pröva jobba natt då? tänkte snacka med stellan och säga att han ska schema lägga oss tillsammans nämligen ifall du vill:)suss og klem!

2010-05-06 @ 17:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0