vi finns på vertex

nu kommer jag med bilder från UME UME UME
När jag tänker tillbak på den gångna resan känner jag att jag vill härleda till Bomans fina tal på lördagskvällen. Det innehöll många inte så noga utvalda ord men jag fann en stor betydelse i detta tal ändå! För er som inte var där att bevittna detta så var det för långt för att sammanfatta.

jaa open var som en berusande fin bra bäst dröm så drömmig att jag nästan inte kommer ihåg om den har hänt. Finns dock bevisat på några bilder här som ni nu ska få glo på en stund









nu har jag försökt göra fas A i körkortsteorin
underkänd
underkänd
ja e int bra
så en liten inblick i mitt simpla liv som emma

BOX
/emma

Kommentarer
Postat av: mims

KUUUNG!!

2010-03-29 @ 19:08:03
URL: http://rineogline.blogg.se/
Postat av: julia

fina bilderrr!! hahah gu vilka minnen!!!

2010-03-29 @ 19:34:56
URL: http://rineogline.blogg.se/
Postat av: Anonym

YÄJ allt ja sade kom från hjärtat !

2010-03-29 @ 19:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0