MÅLAT ÄGG KOKT ÄGG OCH GODISÄGG

Sitter här på skolan och väntar på Emelie. Vi ska göra klart vårt fucking pedagogiska ledarskaps-arbetestjosan. Inge kul, inge kul. Brandlarmet gick nyss. Någon hade visst tänt på en plastväxt.  Inge kul det heller.

Nåt som är kul är att det snart är lov. Mitt lov påbörjas i åsträsk. Får se hur det kommer gå... Skoter och sånt, ni vet.

Efter den här pluggsessionen ska jag hänga med min mamma. Och ikväll ska jag fika mig mer än proppmätt. Man ska alltid fika sig mer än proppmätt. Kom ihåg det nu då!


Skönt ställe.

/sussie

Kommentarer
Postat av: Elsa

Tack så hemskt mycket Susa för den absolut underbara och självförtroende-stärkande kommentaren. Aldrig tidigare har jag läst så glädjande rader, och det är nästan oundvikligt att inte le med munnen och med insidan. Och en annan oundviklig sak är att inte lägga märke till hur otroligt fin fin du är!- inte för att låta helt läskig jag med men, du är så himla söt och vacker!



Kramar från mig!

2010-04-01 @ 17:05:18
URL: http://femtioelvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0