jag har blivit en valross

jag är i hemavan om du inte visste det och jag har jäst till en emma size dubbel
ät ju ba mammas limpa hela tidn. åh
jag har sett stigge strand, han heja på saik!!!
stormar och inga liftar öppna ibland så då blir det mycket tänkande
inte så nice heller
åkte uppför kungen idag och trodde jag åkte till himlen
såg inte ens var fjället sluta
de va lite nice men lite blev jag yr

ja försökte göra en ball grej när jag bastubada men pappa var ingen bra fotograf eller så var jag ingen bra dykare. Och förresten så har jag nog fått ett jobb! Ska röra om lite i grytan och bli en frassetjej utan långt hår och smala ögonbryn. kan bli flottigt



tom vinpåse på golvet även i detta sällskap. ajabaja

blås

var är kungslirren? Där. jaha

sova soffa mm

matamig nu
ses den elfte

/emi

Kommentarer
Postat av: iulia

komsi komsi komsi!!

2010-03-11 @ 18:38:54
URL: http://rineogline.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv merdååå

2010-03-12 @ 16:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0