WE NO SPEAK AMERICANO



Nämn något som gjorde dig glad igår: PLOO!

Vad gjorde du kl 08 imorse: fixade håret kanske

Vad gjorde du för 15 min sedan: läste bloggar

Vad har du druckit idag: vatten, oboy

Vad var det senaste du åt: banan

Vad var det senaste du köpte: det är hemligt!

Vad är det för färg på din ytterdörr:
vit

Godaste glassmaken: cheesecake brownie!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: åh jag vet inte...

Sover du tungt: det är olika, oftast inte så tungt

Trivs du med ditt jobb: hmm... ge mig ett jobb att trivas/otrivas?

Favoritklädsel: allt dansvänligt

Favoritlåt just nu: touch me - the doors ♥

Vad ser du om du tittar till höger: soffans armstöd

Vad gör dig glad just nu: allt jag längtar till!

Vad ska du göra härnäst: läsa , lägga mig tidigt

Höger eller vänsterhänt: högerhänt

Humör just nu: trött och lättirriterad

Favoritgodis: sura godisar är awesome

Kläder just nu: svarta leggings och en t-shirt med rymden på

Sommarplaner: peace & love, flytta till lägenhet med pappsen, kanske utlandsresa (paris?) och massor med äventyr!

Hur många kuddar sover du med: 2

Spelar du något instrument: ne...

Morgon eller nattmänniska: nattmänniska!

Vad är viktigast för dig: vänner, familj och sånt

Är du kittlig:
jaa, men jag säger inte var!

Snarkar du: ibland kanske...

Stjärntecken: lejon

Äckligaste insekten: skalbaggar

Längtar du mest efter just nu: skolavslutningen och allt som händer där efter!

/susa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0