jympa på gräs och kanske ett dopp

jag och abo for till stugan i måndagskväll
det regna men vi ville såklart ändå fiska
vi leta mask men den var borta från jorden
kanske hade den gått ned sig helt hehe
vi sprätte en burk bullens pilsnerkorv
tog på oss våra huvudbonader och rodde ut
ingen fisk
ingen korv
på kroken
hepp
blev blöta om fötterna

tände en sprakande brasa förståss
plocka fram lite godde och chips
så spela vi det bästa spelet
SKIPBO ja

jag blev trött på vinna så vi gick upp på vinden och bädda ner oss
barbapappa och gänget på rullgardinen såklart

morgonen efter såg för ögat ut att vara en regnig dag men vad var det vi såg, en sol! Vi badar säger jag, och går ner till bryggan. Vinden blåser och det måste ha varit högst en 7-8 grader celsius varmt. inte bada
jo bada säg killen ja hade med mig och så badar han
väldigt impulsivt och knasigt
och han ville gärna att jag skulle notera och kanske till och med betona här att han badade, inte jag, albin bada, emma inte
och vattnen var nästan is
hur kunde det ske
avslutningsvis lite frittechicken con ris vid älven med bladlössen

jag undrar om det är den mystiskefelixhälsningen han försöker sig på här
slående likt!

bra kväll bra dag helt enkelt
ikväll vill jag strutta runt i bonstans gräs
med tanter såklart
friskisjympa följ me mig ja!

/emma

Kommentarer
Postat av: mimm

vilken tid äre:D:D?? jag vill dit!!!! men har träning till halv 8..........

2010-06-16 @ 13:39:39
URL: http://rineogline.blogg.se/
Postat av: sickan

hehe ser ut å va!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0