ursäkta mitt väckande jag

mamma tar sig en tupplur i soffan med katten på magen
jag skulle väcka henne inom en tjugo
vilket betyder att jag på något sätt har makten över hennes sovning
hehe
men jag ska lyda fast det är jobbigt att väcka folk
man blir ju aldrig glad över att väckas
stackars albin som jag väcker ibland
och så får han vakna bredvid en morgonpotta
det känns så himla dåligt att ba förstöra något fint
mena inte pottan då
man ser ju så fin ut när man sover och man drömmer ju
ibland fina drömmar iallfall
min farfar tog en tupplur här om dagen och låg som ett barn
han var också fin när han sov
sova är så himla bra
och mest att sova över med folk
i någons stuga tillexempel (signe hehe)
och stackars mor som väcktes av mobilen
och såg ut lite som en fågelholk
hon är ju som en liten spjuver min mama
roligrolig



himla trött å fin
och väckt av väckarn jada

/potti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0