YOU'RE GORGEOUS BUT I JUST DON'T GIVE A SHIT

















åh vad jag har saknat dig
rörigt
öl
the knife
i have no ID
the mezz
2 tequilashots please
dans dans dans
am i gonna see you naked
kaffe
gå vilse
here's my number if you wanna have a coffe sometime
when you're strange
världens mysigaste bio
regn
nudlar
what's in your hand? something about paris
jag älskar den här låten
strokes covers
i'm from brighton
tårar
upp
inga vita dr. martens
pizza
mixtra
puss
jag älskar dig


jag kan inte sova

/susa


Kommentarer
Postat av: Zaraaaaa

AHHH VAD FINT!!!



du ar alskad

du ar saknad

du ar underbar

du ar min stjarna i himlen.



ps. when ur enjoin evrytin ur livin in a lucid dream ;)

2010-07-30 @ 17:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0