ja missar allt

fulla vuxna som inte kan stå rakt
är på något sätt otrevligare än unga som gör samma sak
det fick jag uppleva igår
och säkerligen igen imorgon på kära frasses
tur att jag har blivit ganska bra
idag fick jag till och med lite bekräftelse
så jag ska nog klara natten på torget imorgon
det är ju så synd bara att jag och mina vänner går om varandra
men kul när man känner igen ansikten på jobbet
som e glada och vill prata fast man inte kan men man vill prata
guh va jag vill prata av mig med er
alla som vill prata får gärna prata med emma
ikväll sitt ja hemma och ser grease å äter tårta
och jag kan ju inte bestämma mig om john travolta är stilig med sitt blanka hår och rumphaka eller bara ser väldigt slibbig ut
typ lite nice
med slibb



lagom slibbig

/emma

Kommentarer
Postat av: susa

åh emma, jag vill ba prata med dig. sitta uppe och prata hela natten!

och danny är inte slibbig, han är superfräsch hihi

2010-07-10 @ 12:37:47
URL: http://sushibarrumpanbar.blogg.se/
Postat av: Anonym

elliot är slibbig men fin! sakna han<3

och dig<3<3<3<3<3

2010-07-10 @ 18:13:34
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0