hej alla vänner

eftersom jag denna helg skall vistas på restaurangen frasses under kvällar och nätter så vädjar jag till er att snälla hitta på något kul med mig imorgon. på dagen
kanske är ni sugna på att förtära enorma glassar i bergsbyn
bada i något litet träsk, hamptjärn kanske
emma kan nog köra
eller ha en liten picknick
gå på loppis
hoppa hopprep
vattenkriga
eller något annat trevligt
det skulle vara mig en stor ära
hehu
ni får också gärna komma och hälsa på
jag är nog lite svettig och har en rolig hilka på huvudet
kan bli en kul grej för er
nåja vi kanske kan höras om detta
adjö!
/empert

Kommentarer
Postat av: susa

åh kan vi inte bada nånstans!?!!?

2010-07-30 @ 14:43:31
URL: http://sushibarrumpanbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0