nu ska jag visa lite sommarbilder för er

jag visste vad jag skulle skriva innan men nu vet jag inte längre
några saker vet jag
jag vet att jag vill ha ett gympakort igen det är ju så himla rolit ändå!! Hoppa där som en annan insekt.
jag vet att skolan börjar imorgon och det är inte så vidare värst god mat i veckan
jag vet att imorrn kanske jag ska göra nåt för mig väldigt spännande

ja en hel del till vet jag men jag vet inte riktigt när julia kommer hem, tyvärr. hm
jag vet inte om jag kommer lyckas hålla mig borta från skräckiskvällen på tv ikväll
fast jag borde för jag kanske sover ensam hemma
men det kan vara bra träning för framtiden när man ska bo ensam ute i världen

äh. ja är glad idag fast det är skola imorrn för jag får äta mig mätt hemma var dag









jamen då säger vi så tycker jag





/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0