kiitos

välkommen tiotalet! Fast vad konstigt det känns att säga
min morfar föddes på tiotalet fast inte det här förståss viket betyder att han nästan skulle vart 100 bast om han levat ännu. grattis morfar!
2010 och vi har ju trots allt två år kvar att leva, nästan tre. Dessa ska jag njuta av till fullo och jag tror bestämt att 2010 kommer bli mitt bästa år hittils.
JA
jag undrar hur det gick för alla övernattare inatt.
Julia frös iallafall inte ihjäl
tacka ska man väl göra såna här gånger
jag vill tacka pappas kusin som så snällt skjutsade till varu,
för att sedan far hem med magsjuk dotter. beklagar.
Jag vill såklart framförallt tacka varuträskets hövding anton för att han ha öppnat portarna till sitt hem! 
Ingrid A som skjutsade så snällt tacktacktack
TACK
01-01-10
blev ju en fin dag det här och snart ska jag se dunderklumpen hos emmy med 20 katter!!
och några andra varelser.

/jorm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0