jag ska äta en mandarin i bastun

okej mamma
gör de

imorgon vet jag tre som fyll år
mina visdomsord till er får bli
gör inget som inte jag skulle ha gjort

det är något klokt som min ömma moder brukar säga
man får lyda om man vill men man behöver inte
idag har varit en alltför otrevlig dag
inte gilla såna
men nu är jag fri
nästan lika fri som julias mattefrihet
men inte riktigt

hur köper man subwaymacka? säg!
 
hittade förresten roliga gamla bilder
en ståtlig på albin och per med likadana gula tröjor
kanske får ni se den nån gång
och en på julia och perra från en julfest heh

hejdå!!!!!!

förresten så får vi kanske tillökning i familjen om sisådär 10 veckor hoho

hejdå
/emma


Kommentarer
Postat av: julia

KATTUNGAR?!?!?!?!?!?!?!?

jag tingar den fetaste!



förresten foferorågoga dodavovidod omom dodu vovetot ;)

2010-01-29 @ 17:45:31
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0