hör och häpna

jag hade nästan tänkt fylla i en sån här lista som är så populär i årsskiften bara för att det känns mer bekvämt att ba fylla i. Men sen kom jag på att då måste man tänka ut bra svar och då så blev det såhär. har dock inte bestämt mig om jag ska publicera detta ännu heller..
blabla
bla




bla

igår gjorde jag världens sjukaste grej !!!!!!!!!!!!!!!
vi hittade en spindel på väggen i badrummet hos albin och tänkte att vi skulle släppa ut den i det fria istället för spola ner den lille. Tyvärr gick fönstret bara att öppna några centimeter och papperet med imse fastnade lite, emma försöker då blåsa ut papret med hjälp av sina starka lungor och det visar sig då att dom är så starka att dom blåser in spindeln i fönstret!! Jag talar alltså om det lilla utrymmet mellan rutorna där det alltid ligger döda kryp som man undrar hur tusan de fick sig in där. det var synd om stackarn men också lite ballt

ballbin
hehe

imorgon ska jag hejja på edda så jag borde nog sova snart, kan lägga mig med min stolthet kvar efter kvällens gin rummy vinst för er som vet vad det innebär.
godnatt!

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0