fluga i taket du ska inte vara här

vi fick sluta tidigare idag, ta hem en kemiuppgift som jag har gjort nu. Vi skulle ha haft bild och form imorse jag och Sofia, jag hade faktiskt längtat litegranna till de. Vi trodde det var på balder men det var det inte alls de så vi for inte och jag hade lite dåligt samvete. Men mitt samvete blev ganska återställt efter en tupplur i korridoren precis som vanligt. jag tog faktiskt en tuppis imorse också, INNAN skolan. det är grejer de! Kände mig helt enkelt ganska redo halv åtta så jag tog mig en lur. Ganska smart egentligen. Kanske man ska göra sig färdig redan kvällen innan morgonen man ska stiga upp, äta frukost och duscha och sånt.

hm

Fick lära mig tändstickstricket idag på skolan som jag då aldrig hade sett förut men det hade funnits i evigheter blablabla emma har inte funnits i evigheter, inte sofia eller sandy heller för den delen. eller nån annan kanske.

var är susa? julia  är hemma och brun som jag vill vara..förresten ska jag till sundsvall med albin i helgen. Vi ska bli bruna och fina då på vår lilla semester för man kan sola i bussen. Det lärde jag mig också idag! åh jag längtar längtar längtar! Längtar till nästan allt utom skolan, längtar till träningen ikväll och kanske friskis imorrn ja det skulle vara kul som tusan tror ja. Längtar till att äta massor av godis i bussen på fredag.

skriv då susa jag ser att du vill

/emma

Kommentarer
Postat av: michelle

ska du gå bild och form på atorp???

isf ska du gå med mig jue:D:D:D:D

2010-01-13 @ 17:08:58
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0