hello wisconsin

ÅRET
Hur har året 09 varit för dig?
som en smällkaramell
Bättre än förra året? jag tror minsan de!
Någonting du aldrig kommer glömma 09? jamen way out west, den där gången i stugan och såklart den där dagen på gallerix när jag fick tavlor i skallen.
Har du flyttat under år 09? emma har aldrig flyttat..
Har du hittat en ny låt som du älskar? ja flera men sörjer dock att mitt spotify gett upp för länge sedan. GE MIG MUSIK
Har du druckit alkohol? min tunga har nog fått smaka påt lite ja
Har du kysst en främling? eller pussat men det får man

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 09? Började inte så bra men slutade desto bäst!
Har du varit kär? JA
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? inte de..

SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord? nej det skulle dom bara våga
Har någon i din släkt avlidit? jag tror att min pappas kusins låtsasmamma dog men det kanske var 2008.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? OHYES!
Varit i slagsmål? nä, eller lite med david

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? köpt lite onödiga grejer som vanligt kanske
Isåfall vad? jamen de
Har du skämt ut dig? ja..tavelincidenten och för att inte tala om senast igår när jag ropade efter en helt okänd person men världens konstigaste röst. Hon blev rädd stackarn
Har du ljugit för en vän? jag minns inget sådant
Har du varit ute en hel natt? jaaaa tror de!
Har du blivit tagen av polisen? inte på något sätt alls
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? jag har nog de, de är kul. och mysigt
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? jag har fått den stora äran att sova bredvid susa några gånger tror jag bestämt!

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? Balderskolan
har någon varit elak mot dig i skolan? bara lite dumma ibland
Hatar du någon på din skola? NE
Har du gjort något framsteg? Jag lärde mig om stenar idag tillexempel! Lärde mig ju trolla igår också
Haft alla rätt på ett prov? nei

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? flera styckna!
Har du förlorat en vän? jag har nog inte umgåtts med alla som jag vill och sånt där
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? jag vet inte jag, litegranna
Har du gått bakom ryggen på en vän? inte på det sätt som menas
Har du ljugit för en bästavän? kanske lurats lite!
Har du haft en relation med en vän? jag och albin har varit vänner länge hoho
Har du många tjejkompisar? lagomt

ANNAT
Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
du behöver duscha
Hur mycket kontanter har du på dig? inga alls
Vilket ord rimmar på "test"?
pest
Favoritplanet?
jag har bara varit på en
Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
jag har albins mobil och alla är fruktansvärda
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
massa kläder för vintertid
Vad är det för märke på skorna du har på dig?
jag har på mig tofflor som är märkbart ludna
Vad var det senaste som fick dej att skratta:
min alldeles egna dåliga ordvits
Vad gjorde du klockan 2 i natt?
drömde
Vem skickade det senaste sms:et till dig?
Chrissa var det
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
jag vet inte men korvivars är ganska nära
Vilket uttryck använder du mest?
"åhh ja fryys"
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
herrn i medlefors
Vilken pälsbeklädd sak rörde du senast?
den stora feta katten
Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
meh
Vilken ålder har varit bäst hittills?
3 & 17 helt klart
Din värsta fiende?
mig själv
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
en fyrkantsbild från självaste Göteborg räkornas stad
Vad var det senaste du sa till någon?
"Nej vi far innan" sa jag med en onödigt bitter stämma
Vilken färg har din jacka:
en rödaktig och en blårödrutig
Vem var senast arg på dig?
mor min kära
Vilken sida sover du på?
på sidan längst in mot väggen helst men ibland är jag järv och prövar andra sidan
Vad blir ditt namn baklänges:
amme
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus:
jag låg nog några timmar när jag opererade knät men jag minns inte så mycket av hela grejen
Hur tar du dig till jobbet?
jag söker jobb NU
Vad gör du när det regnar: 
äter bulle, hoppar naken i regnet önskar jag att jag gjorde oftare men jag har så många grannar som nog inte gillar min nakenhet.
Vad har du för startsida på internet:
gratissms.se ..
Vem ringde du senast: 
Albin
Godaste drickan till frukost?
varm choklad med grädde !!
Första sporten du gick på: 
jag gick gympa på getbergsskolan en gång i tiden och för att inte glömma den mycket lärorika skridskoskolan. 
Vilken tv-serie är bäst:
that 70's show          
Vad är du mest rädd för i hela världen: 
farliga sjukdomar och olyckor
Vad har du för färg på ditt påslakan:
vitt!
Vad ska du döpa dina barn till:
iallafall ska ett heta Elliot !
Kan du ditt mobilnr utantill:
oftast
Senaste lästa bok:
läser Harry P nu!
Vem kramade du senast:
Julia var det nog
Vad åt du senast?
curryfisk med grönsaker och potatis och en macka
Vilka språk talar din mamma?
Svenska men ibland försöker hon sig på engelska, och tyska.
Vilka länder har du bott i?
Svea
Hur bra är din syn?
jag litar inte på den längre men på en skala 1-10 jamen en 7a!
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?     
jag skulle säga att det förstod jag, om det var linn, men om det var någon annan så skulle jag säga att nej upptagen var vänlig försök senare.        
Var är dina syskon just nu? 
jag undrar också det men inte är han då och handlar iallfall
Senaste piercingen? mina öron men det var längesen. Däremot tog annie hål idag på hålet! fyndigt av hon


det här var ju inte så kul men inte så tråkigt heller men jag ångrar det lite och det ska man göra. nu ska jag gympa herj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0