TRÅNGT I HJÄRNAN

Idag på svenskan pratade vi om epoken romantiken. Vi fick veta att under romantiken var det inne med eskapism, som enligt wikipedia betyder verklighetsflykt. Min favoritepok?

Verkligheten känns endå inte helt förjävlig, just nu. Det finns så många sköna människor, som en viss tjej som heter Paulina, och det är party på fredag!



Olle, min mattelärare, skrev i fredags på den vita tavlan något som han kallade Susannas matteC-regel: "om man inte tänker alls, går allt åt skogen".
I verkliga livet, det utanför matteboken, är det nog tvärtom.

Hur blev allt så tungt?

/susa

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk för en stund att det är lätt

att du kan styra över det

bara du vill

jag vet att du kan! jag lovar,

du kan! du är bra!

2010-02-10 @ 09:56:22
Postat av: p

du är kanonbra tjejen!!

2010-02-10 @ 19:02:37
Postat av: julia

på fredag tar vi allt med storm! förresten borde vi alltid ta allt med storm..

2010-02-10 @ 22:40:40
URL: http://rineogline.blogg.se/
Postat av: julia

och förresten tycker jag också att du är kanonbra tjejen! och du med emma som läser den här kommentaren också!

hoho

2010-02-10 @ 22:41:41
URL: http://rineogline.blogg.se/
Postat av: p

jaa emma du är också toppen!

2010-02-11 @ 22:36:49
Postat av: susa

tack! ni är då så underbara.



anonym: tack! men jag är tyvärr för svag för att tygla mina tankar.

2010-02-13 @ 14:57:36
URL: http://sushibarrumpanbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0