jag ser Conny nästan varje dag

idag såg jag inte så mycket när jag cyklade till skolan
chansa på vägen
livsviktiga relationer pågick väldigt länge och dom ställde ju pinsamma frågor vettja. Inte vill många svara på sånt där. Däremot träffa jag min konfaledare och han bjöd med mig på innebandyturnering.
martinpartin het han


undra hur mitt hår blir när de växer lite mer
och undra vem som vinnner ikväll
om ni undra varför jag har ränder på armarna så är det en hemlis
men jag har inte plågat mig själv på något sorgligt vis
inte med mening
iallafall                                                 hopp                                 rep



leka på freda da!!

/berget


Kommentarer
Postat av: Anonym

följ mig på stan klockan 12!!!!!!!!!!!!!!!!

/jula

2010-02-03 @ 10:41:01
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0