bara ta ett kvällsdopp

när man är sjuk har man så mycket tid, tid att tänka och komma på viktiga saker man borde göra men inte kan för att man är sjuk. Såna här grejer man bara kommer på när man har tänkt och funderat en stund. Jag har iallafall tänkt ut en present till pappas 50årsdag nu, mammas födelsedag också. Hunnit lyssna på himla fin musik och känt mig som en lycklig och kär liten sjuttonårig tös. Längta till svensk sommar har jag hunnit göra väldigt mycket, sommar på västkusten. Vill vara där alltid och sitta på en klippa, själv eller med något fint sällskap och bara va enda tills det blir lite för kallt så man får ta en kvällspromenad en stund. mm

skriva dagbok och ätit ännu en semla har jag gjort
nu är det upp till någon annan att ta sista, du får den om du vill
bäst före 19e








nice me datum
/susa


nä emma såklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0