11 MINUTER KVAR







I måndags kom jag och några slitna brudar fram till Bastuträsk
efter några magiska och dimmiga dagar i Göteborg
Laddar kanske upp några bilder snart

Jag tänkter på allt man inte kan få
tänker också på att om några minuter får jag göra nästan vad jag vill
lagligt
utan att be om tillåtelse
det känns skumt, läskigt
och otroligt bra

Nån som vill ha ett litet minikalas imorgon?
(en parentes: ("imorgon" eller "i morgon"?))
pappa jobbar nämligen på dagen
känns trist att vara ensam på sin egen födelsedag när jag hellre vill fira och umgås med mina vänner
Det känns som att de flesta är bortflugna eller inte hemma av någon anledning

sluta kittlas i halsen

/sussi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0