hej mimmi

jag äter rostat med skinka och ost
tänker på spöken i hamptjärn
spöken i dimman mot rutan
tänker på att det var spännande att åka
tänker på att det var spännande och himla nice
mysigt med ett äventyr och mysigt att va naken
när man nattdoppar och gömmer sig
tänker på att jag är så glad för att jag fick uppleva det
och inte missa det roliga igen
tänker på att jag inte vill missa mer äventyr
inte bara jobba och komma hem och sova
tänker på att jag var på dåligt humör imorse
och på att jag nog var väldigt ointressant att umgås med
förlåt för det albin
tänker på att imorgon missar jag någonting för sista gången
på iallafall en vecka
tänker på att julia sjelin åter ska spatsera på våra gator
imorgon kommer hon hem
ja längta

och tänker på att jag är så himla himla sugen på inas chokladhavrekakor



/emma

Kommentarer
Postat av: the passanger at the right side of you

hej emma

2010-08-10 @ 00:44:47
URL: http://bloggnn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0