jag har tre getögon

jag är fri fri fri fri fri fri FRIIIIIIIIIIIIIIIIII
så känns de när man är klar med hemprov
trodde ju jag skulle sitta till midnatt
så nu har jag helt plötsligt tjänat fem timmar
mamma ville ha mig som springkompis
åh vad trevligt och fint tycker ni kanske
jaa ganska så fint
men mest var det för att hon vill ha mig som hundskydd
hon vet att jag är stark och lite läskig
som en fågelskrämma typ
emmablemmafågelskrämma
det var jättefint där vi sprang, lukta koblajja och så var det krokiga grusvägar överallt. vill springa där när det är soligt i sommar, och fiska i den stora forsen där min morbror fiska förr

glädjer mig åt morgondagens bestyr
mamma skrattade väldigt mycket när jag sa vad jag ska föreställa imorgon
jag hoppas någon har med lite smällare så man får känna sig ung och dum igen
väntar med spänning

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0