glad ledsen arg kaxig snäll dum sprallig trött pigg hungrig törstig lugn sur besviken upprörd lycklig stressad plågad mätt

har jag varit i helgen
jag tror inte dom på jobbet gillar mig
och jag gillar inte alltid dom heller
jag försöker vara bra men de är så svårt
det gör mig lite ledsen och orolig
hur ska dä gå i sommar da
ska trivas bättre snart
igår trivdes jag på nordanå och var både glad ledsen men även väldigt avundsjuk på Signe och Anna som är så himla bra. hur kan alla va så bra på olika grejer
jag vill somna till moto boys ljuva stämma varje natt
jag vill ha en ipod som jag kan förvara hans fina låtar i
och jag vill ha en dator som jag kan kirra fram hans fina låtar till

villhavillhavillha girig brud

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0