frasses hemsöker mina drömmar

tur att firren smakade
ty det gjorde även plättorna jag förtärde till middag
guh plätta du är mitt kall här i livet
pannkaka
plättar
småplättar
tunnpannkaka
tjockpannkaka
fläskpannkaka

fast de är ju bara dom tre översta som gäller egentligen

mina katter är för fega för att gå ut
och dom ska vara ryska
skam för alla sibirier!
på tal om sibirier och kyla så ska vi på föreläsning nästa vecka med ingen mindre än
än
än
än
patrik the boston teaparteydude!
ohyeah big bang låt oss höra

hejda
/emma



Kommentarer
Postat av: julia

men lyllo er!!!!!

och susa, du må va tom, men du är VÄRDEFULL!

2010-04-12 @ 21:31:22
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0