fågel dog imorse

universum är ett aktuellt ämne helt klart
mycket utförliga förklaringar av susa!
bravo
hennes dag lät så himla bra med juliabesök och fika på bibben
min dag var dåli
borde va förbjudet med skola till fyra på fredagar
och jag önskar jag kände fredagsmyskänslan men jag har bara ont i skallen och jag insåg idag att när man har jobb är man aldrig fri. förutom när man är ledig men då vet man ändå vad som komma skall och det är ingen skön känsla tyck jag
förutom lönen
den är kul

och det var förresten också kul att doppa banan i smält choklad efter skolan
och äta den sen såklart

/emma


Kommentarer
Postat av: julle

ska vi int göra hajkbananer efter moto? snäääääääälla!

2010-04-24 @ 13:51:34
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0