KALLSVID I NÄSA FINGERTOPPAR TÅR OCH ÖRONSNIBBAR

Jag hatar inte kylan jag hatar inte kylan jag hatar inte kylan jag hatar inte kylan.
Jag hatar kylan.
Önskar att man kunde bära strumpbyxor igen utan att tänka att man när som helst kommer dö när man sitter på cykeln och trampar allt vad man kan på ettans växel.
Fastfrusna växlar gillas inte.
Inte pengarsparande heller.

Men något som älskas är att man i princip har jullov nu! Lite julmys imorgon med klassen, sen är man fri!
Att se fram emot:
Julmys med fina människor imorgon kväll i Ursviken
Sagan om ringen-maraton nästa vecka
Slå in julklappar
Julafton
Nyårsafton
och resten av livet!
Det känns bra.


Ibland tänker jag att jag vill spara ut mitt hår.
Men just nu vill jag ha halvkort hår resten av livet.

/susen


Kommentarer
Postat av: julie

du är fin fin fin fin fin fin i ditt hår!!

2009-12-18 @ 17:19:04
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0