jag gillar nog söndagar ändå

dom innebär ju trots allt ofta att jag får vakna upp bredvid den där fina pojken med så fina ögon som jag gillar så mycket, och idag innebar det tillochmed att årets första julbord skulle förtäras.
Det verkar finnas delade uppfattningar om vad på julbordet man riktigt äter och vad gäller emma så är det allt utom gravad lax, janssons, mimosasallad och rödbetssallad.
Idag åt jag för första gången risallamalta och cheescake
gott tyckte emma
om man petar bort mandarinerna

julig helg detta och man kan ju inte annat än längta lite extra till lovet
då vill jag ha saganomringen-maraton!!!!
kattungar vill jag ha
och en trevlig nyårsafton

det är mina minimiönskningar såhär inför julen
igår gav jag min första ljulklapp 
den rymdes i ett tändstickspaket, ett tomt förståss
platt hade den blivit också 
lite vanskapt helt enkelt



/Empert
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0