forskarna kan väl också ha fel

som susa tidigare nämnt sågs filmen 2012 igår på skellefteås biograf. Min inställning till filmen innan var att den skulle råda bot på mina ångestattacker inför domedagen eftersom jag från flera håll hört att den inte är särskilt verklighetstrogen. Tyvärr infriades inte mina förhoppningar utan istället intog mina ben en underlig skakande rörelse som höll i sig under hela filmen. jag var rädd mina damer och herrar. Rädd som kanske andra är när dom ser skräckfilmer. Jag hade nämligen planerat att jag skulle överleva isarnas smältning, hålla mig undan från vattnet helt enkelt men jag kommer bli lika krossad som alla andra. himla lava och vågor. Att lita på sitt eget sunda förnuft fungerar inte när man är lättpåverkad av filmernas fruktansvärda kraft. Bra film iallafall

idag fick jag frukost på sängen

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0